loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

ماجرای عجیب یک جشن تولد

روایت زندگی شهید مدافع حرم، مهدی ثامنی راد

5 (1)

ناشر مرکز مطالعات پژوهشی 27 بعثت (نشر 27)

نویسنده جواد کلاته عربی

سال نشر : 1400

تعداد صفحات : 340

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 80793 10003022
65,000 58,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

"ماجرای عجیب یک جشن تولد" هفتمین کتاب از زندگی نامه شهدای مدافع حرم است که این کتاب روایت زندگی شهید مدافع حرم، مهدی ثامنی راد به قلم جواد کلاته عربی همراه با نقشه ها و تصاویر در خردادماه 1399 توسط نشر 27بعثت چاپ و منتشر شده است.

اما حالا کنار دیوار مسجد جامع، جمعِ بچه ها جمعِ شده. لباس هاشان خاکی و خونی‌ ست. دست و پاهاشان رفته لای هم. شانه موهاشان به هم ریخته. چشم و دهانِ بعضی ‌شان باز و بعضی بسته مانده. صورتِ یکی پیش پای دیگری ست، دستِ آن یکی زیر سر بغلی. پوتین ‌های یکی رفته روی صورتِ یک نفرِ دیگر. خونشان شرّه کرده روی تن و بدنِ همدیگر. خون ها از سرمای یک روز زمستانی ماسیده روی لباس های گرد و خاکی.

نگاهشان که می کنی، یک روضه مجسم اند. اقتدا کرده اند به شهیدان عصر عاشورا. یکی شده اند با خاک و خون. نگاهشان که می کنی، خراب می شوی. دوست داری یک نفر برایت روضه بخواند. یک نفر روضه بی ملاحظه بخواند و تو میانه آن اندوهِ بزرگ، خون گریه کنی.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما