loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تاریخ اسلام 2 - جلد اول

سیره و زندگی ائمه (ع) از امام علی (ع) تا امام صادق (ع) (ویراست دوم)

ناشر پژوهشگاه حوزه و دانشگاه

نویسنده جمعی از نویسندگان

سال نشر : 1400

تعداد صفحات : 332

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 80808 10003022
80,000 76,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

بررسی تاریخ و سیره زندگانی ائمه، نمونه قابل توجه و الگویی مناسب برای مسلمانان و به ‌ویژه شیعیان و از ضرورت ‌های تحقیق و پژوهش در این زمینه است. پژوهش هایی از این دست از دغدغه‌ ها و سیاست‌ های بنیادین مجامع حوزوی و دانشگاهی برای آگاهی‌ بخشی، ترویج و فراگیر کردن سبک زندگی ائمه در زندگی اسلامی است.

کتاب حاضر با رویکرد آموزشی و با توجه به سرفصل‌ های مصوب برای طلاب سطح یک و دانشجویان کارشناسی ارشد رشته تاریخ اسلام و دیگر رشته ‌های همگون نگارش شده است و تلاش دارد مباحث مهمی همچون ولادت، القاب، فضائل، سیره رفتاری و زندگی خانوادگی، اوضاع سیاسی و اجتماعی، فعالیت ‌های فرهنگی و علمی، سیره معیشتی و اقتصادی ائمه و رویکردها و شیوه‌ های تقابلی ایشان با حکام زمانه را بررسی و مطالعه کند.
جلد اول این کتاب مباحث مطرح شده پیشین از امام ‌علی (ع) تا امام کاظم (ع) را دنبال می ‌کند. رویکرد آموزشی، تحلیلی، انتقادی استفاده از منابع کهن، دست اول و تحقیقات و مطالعات جدید از دیگر برجستگی‌ های پژوهش پیش رو است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما