loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

سایه نویسی و اخلاق اصالت

هم اکنون غیرقابل سفارش!

معرفی کتاب

این کتاب در نه فصل شامل" اصالت و اخلاق در سایه نویسی"، "تولد یک شغل حرفه ای" ، "ارتباطات سیاسی"، "ارتباطات شرکتی و نهادی"، " آرای قضایی و حرفه ی وکالت و قضاوت" "ریاکاری دانشگاهی"، "نشریات علمی"، نشر کتاب"، " بسترهای شخصی" به چاپ رسیده است.

در مقدمه مترجم این کتاب آمده است: سایه نویسی زمانی اتفاق می افتد که یک پدیدآورنده خلاق در ازای پول یا هر ارزش دیگری برای یک مشتری یک «متن» می آفریند. سایه نویسان طیفی از «متن‌ها» از کتاب و مقاله نوشته تا سخنرانی و فیلم و غیره را تهیه می کنند تا خریدار خدمت آن را به عنوان محصول فکری خود به همگان عرضه کند. این کتاب یک چارچوب اخلاقی را عرضه می کند که مشروعیت کردار سایه نویسی را ارزیابی می کند و پیوند میان اصالت شخصی و به کارگیری سایه نویسان در زمینه های سیاسی، قانونی، آموزشی و علمی را واکاوی می کند. افزون بر آن، این کتاب تاریخ سایه نویسی به عنوان یک کردار حرفه ای را بررسی می کند و مدلی برای تحلیل اخلاقی آن ارائه می دهد.

در این کتاب نویسنده به خوبی به پرسش های مهم اخلاقی مانند این که چه زمانی یک رهبر اجتماعی می تواند ادعا کند واژگان یک سایه نویس متعلق به اویند، سایه نویسی چه زمانی درست یا غلط است، آیا استادان دانشگاه حق دارند مقاله های دانشجویان را به نام خود منتشر کنند، و غیره پاسخ می دهد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما