loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

روش های پژوهش در رسانه ها و ارتباطات

هم اکنون غیرقابل سفارش!

معرفی کتاب

آرتور آسابرگر این کتاب را با نثری ساده و اغلب از زبان اول شخص نوشته است. او در هر فصل یک بخش طنز آورده است و در برخی فصل‌های خاص لطیفه‌هایی هم به کار افزوده است. برگر هر کاری برای دوستانه بودن کتاب و پرهیز از زبان تهدیدگر و خشک رسمی که در بیشتر کتاب‌های روش پژوهش وجود دارد، انجام داده است. او تلاش کرده است با آوردن کاریکاتورهایی که خودش ترسیم کرده و ارائه مثال‌هایی از زندگی روزمره و فرهنگ مردم پسند، نگرش جدیدی از درس روش پژوهش در ارتباطات و رسانه‌ها، در ذهن دانشجویان جوان ایجاد کند.

پژوهش چیست (پژوهش کتابخانه‌ای)، روش‌های تحلیل متنی (تحلیل نشانه شناسیک، تحلیل زبان آوری، نقد ایدئولوژیک و نقد روان کاوانه)، روش‌های کیفی تحقیق (شامل تحلیل گفتمان، مصاحبه، تحلیل تاریخی، پژوهش روش شناسی قومی، مشاهده مشارکتی)، روش‌های تحقیق کمی (تحلیل محتوی، پیمایش، آزمایش، درآمدی بر آمار توصیفی)، جمع‌بندی (نوزده خطای فکری رایج، نوشتن گزارش تحقیق، منابع و واژه نامه) عناوین بخش‌های این کتاب است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما