loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

عملیات نفوذ: روایت نفوذ طلبه شهید محمد تورانی در تشکیلات منافقین

ناشر شهید کاظمی

نویسنده محسن علیجان زاده | سید حمید مشتاقی نیا

سال نشر : 1399

تعداد صفحات : 84

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

دشمن همیشه در کمین است. این جمله را آنانی خوب درک می کنند که عمری را با توطئه های فکری، فرهنگی و نظامی دشمن دست و پنجه نرم کرده اند. استان مازندران به دلیل هم جواری با یکی از دو قطب اصلی امپریالیسم یعنی کشور شوروی سابق و همسایگی با پایتخت، همواره مورد طمع دشمنان این مرز و بوم در اجرای سیاست های زیاده طلبانه شان قرار داشته است. با پیروزی انقلاب اسلامی و تهدید منافع جهان خواران، انواع گروهک های التقاطی و معارض با دین و انقلاب در سطح این استان به صورت آشکار یا پنهان به فعالیت های گسترده ای دست زدند. نگاهی اجمالی به عملکرد برخی گروهک ها نشان می دهد گاه مرکزیت تقویت بسیاری از جریان های مارکسیستی و ... در این استان قرار داشته است.

حربه های رنگارنگ عناصر نفوذی ضد انقلاب در جذب نسل جوان نیز تا حدی بود که باعث انحراف بعضی از جوان های مذهبی گردید. کار بچه های سپاه برا مقابله با توطئه های گروهک ها دشوار شده بود. از این رو باید فکر اساسی و چاره ای موثر برای خشکاندن ریشه های فتنه منافقان و ضد انقلاب، اندیشیده می شد.

گزیده متن

گاهی مجبور می شد برای فرار از دست پاسداران، داخل جوی آب دراز بکشد و یا در بین تیغ ها و خارهای مزارع اطراف شهر، مخفی شده و بدنش زخم بردارد.

دلش همیشه برای همسرش تنگ می شد ...
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما