loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

داستان های سپید

ناشر شهید کاظمی

نویسنده جمعی از نویسندگان

سال نشر : 1398

تعداد صفحات : 156

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 80849 10003022
20,000 18,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

روایت انسان های معاصر عصر ما و لحظات پر تلاطم زندگی شان که جز آرامش چیزی به لحظه های مخاطب نمی دهد. انسانی که در میانه زندگی امروز و دیروز ایستاده است؛ انسان ناگزیر از انتخاب. انتخاب میان هویتی که عمری با آن زیسته است و هویتی که دنیای امروز آن گونه می خواهد. "داستان های سپید" روایت سرگشتگی و ناتوانی در تصمیم است!

این کتاب پرداخت های درونی زنانی است که از دریچه نویسندگان در معرکه های کار، خانواده، همسر، پوشش و دوستان خود را به رنج می کاوند و در بزنگاه انتخاب به کمال می یابند.

همه آدم ها، لحظه هایی توی زندگی شان هست که هیچ وقت فراموش نخواهند کرد، لحظاتی که مثل خون در رگ های پیکره انسانی جریان دارد و حیات را هدیه می دهد. نبودنشان، از زندگی، یک روزمرگی تلخ می سازد که امید در آن مرده است. امروز قرار است شیرین ترین روز زندگیم باشد. شارگ زندگیم می بالد و من تا آخر عمر با نبض های کوچک و پی در پی اش، جان می گیرم. به آینده ای مبهم قدم می گذارم. لبخند می زنم. لبریز از سر خوشی ...
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما