loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مبانی حقوق عمومی: با تأکید بر منظومه فکری آیت‌ الله جوادی آملی

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 80946 10003022
176,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب مبانی حقوق عمومی: با تأکید بر منظومه فکری آیت‌الله جوادی آملی با رویکرد مقارن‌های مابین دو نظام حقوقی وحیانی و عرفی، مستنبط از اندیشه حکیم متأله استاد علامه آیت‌الله جوادی آملی تهیه شده است که به تحلیل مسائل با صحابت دو بال توانمند معرفتی، یعنی عقل و نقل می‌پردازد. پژوهش متقن و سازوار وحیانی در راستای تبیین رهیافت‌های تازه درباره فهم نظام حقوقی جمهوری اسلامی ایران و تفسیر صحیح موضوعات و مسائل حقوق عمومی از ویژگی‌های بدیع و متمایز این اثر به شمار می‌رود.

کتاب حاضر برای دانشجویان رشته حقوق عمومی به عنوان منبع درس «تحلیل مبانی نظام جمهوری اسلامی ایران» و همچنین به عنوان اثر مبنایی برای رشته‌های حقوق بشر و حقوق بین‌الملل برای دروس «حقوق بشر در اسلام» و «حقوق بین‌الملل اسلامی» قابل استفاده است. امید است علاوه بر جامعه دانشگاهی و حوزوی سایر علاقه‌مندان نیز از آن بهره‌مند شوند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما