loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تحلیل کسب و کار

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

تحلیل کسب و کار، به تجزیه و تحلیل عوامل محیطی و داخلی کسب و کار جهت بهبود کیفیت تصمیم‌گیری و اقدام در زمینه نحوه شکل‌گیری، مدیریت و توسعه می‌پردازد. این کتاب در سه بخش مبانی و کاربرد تحلیل کسب و کار، مراجع و شاخص‌های تحلیل کسب و کار، و تکنیک‌های تحلیل کسب و کار معرفی شده است. در بخش اول به مبانی و جغرافیای کسب و کار، اصول و کاربردهای تحلیل کسب و کار، و کالبدشکافی تحلیل کسب و کار، در بخش دوم به مراجع تحلیل کسب و کار، شاخص‌های تحلیل کسب و کار: «سهولت انجام کسب و کار» و «رقابت‌پذیری جهانی»، و شاخص‌های تحلیل محیط کلان، و در بخش سوم به تکنیک‌های تحلیل کسب و کار پرداخته می‌شود. مطالعه کتاب حاضر علاوه بر دانشجویان، به پژوهشگران و صاحبان کسب و کار نیز توصیه می‌شود.

کتاب حاضر برای دانشجویان رشته‌های مدیریت (در تمامی گرایش‌ها؛ اعم از: بازاریابی، بازاریابی بین‌المللی، برنامه‌ریزی استراتژیک، کسب ‌و کارهای بین‌المللی، کارآفرینی، توسعه محصول و MBA) در مقطع کارشناسی ارشد به عنوان منبع اصلی درس «طراحی و تدوین طرح کسب و کار، استقرار کسب و کار و تحلیل کسب ‌و کار» هر کدام به ارزش 2 واحد تدوین شده است. امید است علاوه بر جامعه دانشگاهی سایر علاقه‌مندان نیز از آن بهره‌مند شوند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما