loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مهارت خواندن

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 80978 10003022
14,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب مهارت خواندن یکی از آثار کلودت کورنر در زمینه آموزش زبان‌های خارجی است. این کتاب به بررسی و تحلیل جایگاه خواندن در روش‌های آموزشی متفاوت در گذشته و حال می‌پردازد و همچنین با پرداختن به خواننده و متن و کنش متقابل بین این دو، زمینه‌های عملیاتی مناسبی برای آموزش و تمرین خواندن در کلاس زبان خارجی پیشنهاد می‌دهد. مخاطب این کتاب استادان زبان‌های خارجی به ویژه استادان زبان فرانسه هستند. این اثر با زبانی روشن و سلیس به بررسی وضعیت دانش و پژوهش در زمینه آموزش خواندن می‌پردازد و امکان ایجاد ارتباط بین راهکارهای نظری و عملی را در کلاس زبان خارجی فراهم می‌آورد.

کتاب حاضر برای دانشجویان رشته زبان و ادبیات فرانسه در مقطع کارشناسی به عنوان منبع اصلی درس «خواندن و درک مفهوم متون» به ارزش 2 واحد و همچنین برای دانشجویان رشته آموزش زبان و مترجمی در مقطع کارشناسی ارشد به عنوان منبع اصلی درس «روش تدریس مهارت‌های زبانی» می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد. امید است علاوه بر دانشجویان رشته زبان و ادبیات فرانسه در تمامی گرایش‌ها، سایر رشته‌های مرتبط با آموزش زبان‌های خارجی نیز بتوانند از این کتاب بهره‌مند شوند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما