loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

کارآفرینی آموزشی

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 80987 10003022
128,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

اصطلاح «کارآفرینی» در جامعه جهانی و در کشور ما به خوبی شناخته شده است، اما این شهرت در مورد اصطلاح «کارآفرینی آموزشی» مصداق ندارد. در این کتاب «کارآفرینی آموزشی» به طور جامع معرفی و روش‌های راه‌اندازی کسب‌وکار آموزشی توضیح داده شده است. ویژگی ممتاز این کتاب آن است که ضمن توصیف «کارآفرینی آموزشی» بر اساس آخرین دانش روز، با رویکرد عملی، به خواننده کمک می‌کند تا «آموزش» را به منزله وسیله‌ای برای ایجاد و توسعه کسب وسکار درک کند و با تمرین‌های موجود برای کسب ثروت از راه «آموزش» برنامه‌ریزی و اقدام کند.

کتاب حاضر برای دانشجویان رشته علوم تربیتی در مقطع کارشناسی به عنوان منبع اصلی درس «کارآفرینی آموزشی» به ارزش 2 واحد تدوین شده است. امید است علاوه بر جامعه دانشگاهی، سایر علاقه‌مندان نیز از آن بهره‌مند شوند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما