loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

آرای دانشمندان مسلمان در تعلیم و تربیت و مبانی آن - جلد ششم: امام خمینی (ره)

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 80988 10003022
36,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

امام خمینی (ره) از مربیان بزرگ، صاحب‌نظر در امر تعلیم و تربیت و دارای نظام تربیتی دقیق و بدیعی است، البته این امر ناشی از جامعیت شخصیت علمی ایشان و حاصل تأمل و تفکر در قرآن کریم و معارف اهل بیت عصمت و طهارت (ع) است. کتاب حاضر با هدف استخراج و استنباط اندیشه‌های تربیتی امام خمینی (ره) از آثار مختلف ایشان و تحلیل مبانی، اهداف و زیرساخت‌های اندیشه تربیتی وی بر اساس الگوی ساحت‌های تربیت، نگاشته شده است. تربیت اعتقادی و عبادی، تربیت اخلاقی و عرفانی، تربیت اجتماعی و سیاسی، تربیت علمی و عقلی و فناورانه و تربیت زیبایی‌شناختی و هنری از دیدگاه امام خمینی (ره)، ساحت‌های مختلفی است که در فصول این کتاب بررسی شده است، این پژوهش نشان می‌دهد اندیشه‌های تربیتی امام خمینی (ره) از نظامی منسجم و هماهمنگ برخوردار است.

کتاب حاضر به عنوان منبع درسی رشته علوم تربیتی در درس‌های فلسفه تعلیم و تربیت اسلامی، سیر آرای اندیشمندان مسلمان در تعلیم و تربیت و تاریخ آموزش و پرورش ایران در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری قابل استفاده دانشجویان، استادان و پژوهشگران مباحث تربیتی است. امید است افزون بر جامعه دانشگاهی، دیگر علاقه‌مندان نیز از آن بهره‌مند شوند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما