loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مدیریت عملیات خدمات

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 80994 10003022
37,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

رشد روزافزون سهم خدمات در اقتصاد کشورها نشان از جایگاه باارزش آن در فضای کسب‌و‌کار امروزی دارد، به گونه‌ای که اقتصاد جهان دوره فراصنعتی را با اقتصاد خدمت‌محور تجربه می‌کند. با توجه به اهمیت جایگاه و ماهیت منحصربه فرد خدمات، آشنایی با مباحث مربوط به آن ضروری است. در این راستا مدیریت عملیات خدمات با نگرشی یکپارچه به مدیریت زنجیره تأمین، فناوری اطلاعات و ارتباطات، مدیریت کیفیت، مدیریت عملکرد، مدیریت استراتژیک و مدیریت استراتژیک و مدیریت ریسک می‌تواند شناخت و درک مناسبی از فرایندها و توانمندی‌های صنعت خدمات ارائه نماید. سازمان‌های خدماتی با این توانمندی‌ها امکان ایجاد ارزش برای مشتریان را دارند. این کتاب به تفصیل به تشریح هر کدام از حوزه‌های فوق می‌پردازد.

کتاب حاضر برای دانشجویان رشته مدیریت در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد به عنوان منبع اصلی درس «مدیریت عملیات و خدمات» هر کدام به ارزش 3 واحد تدوین شده است. امید است علاوه بر جامعه دانشگاهی، مدیران و سایر علاقه‌‌مندان نیز از آن بهره‌مند شوند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما