loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مبانی مدیریت بحران (بحران‌ های طبیعی و سازمانی)

مدیریت

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 80996 10003022
17,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

بحران‌های طبیعی، سازمانی و اجتماعی نقش عمده‌ای در شرایط مدیریتی جامعه ایفا می‌کنند. تشکیل مدیریتی توانمند همراه با اعمال روش‌های صحیح و مناسب جهت کنترل وضعیت بحرانی تا حد زیادی می‌تواند میزان خسارات ناشی از بحران را کاهش دهد. توانایی کشورها در رویارویی با بحران به میزان زیادی به مدیریت کنترل بلایای طبیعی و غیرطبیعی بستگی دارد. مدیریت بحران نوع خاصی از علم مدیریت کاربردی است که از طریق مشاهده منظم بحران‌ها در جستجوی دستیابی به ابزاری است که به وسیله آن بتواند از بروز بحران‌ها پیشگیری کند یا در صورت بروز آنها، جهت کاهش آثارشان، آمادگی لازم جهت اجرای عملیات مربوط به امداد، کنترل، ترمیم و بازسازی را داشته باشد. یکی از اهداف اصلی تدوین این کتاب، افزایش توان مدیریتی دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی و مدیران برای مواجهه با بحرانهاست.

کتاب حاضر برای دانشجویان رشته مدیریت بحران در مقطع کارشناسی ارشد به عنوان منبع اصلی درس «مدیریت بحران» به ارزش 3 واحد تدوین شده است. امید است علاوه بر جامعه دانشگاهی، سایر علاقه‌‌مندان و دانش‌پژوهان نیز از آن بهره‌مند شوند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما