loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مشاوره و توان بخشی تأدیبی

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 81000 10003022
45,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

مشاوره تأدیبی شاخه‌ای از مشاوره است که به کاربستِ فنون مشاوره بالینی روی مجرمان کیفری و بزهکار در زندان‌ها و اماکن تنبیهی و تأدیبی می‌پردازد. روان‌درمانی و مشاوره مجرمانْ کار سختی است. دشوارتر از آن فراهم آوردن منبعی است که رویکردها، سبک‌ها، نظریه‌های زیربنایی، و تحولات بی‌شمار این حوزه را منعکس کند. نویسندگانِ کتاب مشاوره و توان‌بخشی تأدیبی این کار را زبردستانه انجام داده‌اند. این کتاب منبعی خواندنی، آموزنده، و روزآمد است که هر دانشجو، مشاور، و درمانگری که خواهان فعالیت و پژوهش در حوزه تأدیبی است باید آن را به خوبی مطالعه کند.

کتاب حاضربه عنوان کتابی مبنایی برای دانشجویان کارشناسی‌ارشد رشته‌های مشاوره توان‌بخشی و اصلاح و تربیت ترجمه شده است و دانشجویان رشته‌های روان‌شناسی، مشاوره، و جزا و جرم‌شناسی نیز می‌توانند از آن استفاده کنند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

فاطمه افشار

با تشکر از زحمات مترجم اما به نظر من واتفاقا دانشجویان همکلاسی حتی استاد ترجمه روانی ندارد وهمین مطلب فهم ودک کتاب را بسیار مشگل کرده در حال حاضر باید فصل 2 کتاب رو ارائه بدم اما واقعا نمیدونم چع جوری باید جمع وحورش کنم لطفا اگر کسی هست که راهنمایی کنه ممنون میشم

29 مهر 1402

شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما