loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تفکر انسان‌ شناسانه: راهنمایی کاربردی برای دانشجویان

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 81003 10003022
19,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

انسان‌شناسان وقتی پژوهش‌های انسان‌شناسی می‌کنند، درواقع چه می‌کنند؟ انسان‌شناسی به چه معنی یک رشته علمی است؟ اینها از جمله پرسش‌های بنیادینی است که نویسندگان اهل فن و خوش‌قلم کتاب مجالی برای شرح و بحث آنها فراهم آورده‌اند. بحث‌های نظری کمابیش بی‌طرفانه تنظیم شده‌اند تا موافقان و مخالفان را در گفتگو مشارکت دهند. از آنجا که نویسندگان غالباً اهل عمل نیز هستند، تنها به مباحث نظری بسنده نمی‌کنند و تجربه‌های عملی مفید و خاطرات شیرینی نیز به بحث‌های خود می‌افزایند. از نکته‌های بدیع کتاب فصلی است در موضوع اخلاق در پژوهش‌های انسان‌شناسی که حوزه عمل مجاز انسان‌شناسی را روشن‌تر می‌سازد، و همچنین فصلی در موضوع آزمون‌سازی در انسان‌شناسی که کتاب را به درسنامه‌ای سودمند تبدیل می‌کند. کتاب با تأکید ویژه بر کار میدانی پایان می‌پذیرد. خواندن این کتاب برای علاقه‌مندان باستان‌شناسی، انسان‌شناسی و حوزه‌های مرتبط مفید خواهد بود.

کتاب حاضر برای دانشجویان رشته باستان‌شناسی در مقطع کارشناسی به عنوان منبع کمکی درس «مبانی تطور انسان (انسان‌شناسی فیزیکی)» به ارزش 2 واحد ترجمه شده است. امید است علاوه بر جامعه دانشگاهی، سایر علاقه‌مندان نیز از آن بهره‌مند شوند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما