loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

روانشناسی بیماری های همه گیر (کرونا)

آماده شدن برای بیماری های بعدی جهانی

ناشر کتابستان معرفت

نویسنده استیون تیلور

مترجم نرگس شفاف

سال نشر : 1399

تعداد صفحات : 164

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 81006 10003022
82,000 73,800 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب "روان شناسی بیماری های همه گیر (کرونا)" نوشته استیون تیلور استاد دانشگاه بریتیش کلمبیای کانادا است.

دکتر استیون تیلور طیف وسیعی از تحقیقات را در این کتاب گرد هم آورد تا بتواند تحلیلی واضح، جذاب و دانشمندانه از عوامل تاریخی، اجتماعی و روانشناختی درگیر در پاندمی‌ ها ارائه دهد. تیلور در این کتاب به نقش عوامل روانشناختی در پاندمی ‌ها و جلوگیری از شیوع عفونت می‌ پردازد. او با تکیه بر کار اصلی خود در زمینه اضطراب و ترس، تحقیقاتی از سلامت عمومی، روانشناسی اجتماعی، اپیدمیولوژی و چند رشته دیگر، ارائه کرده و راهکارهایی برای تغییر عوامل روانی اجتماعی بیان می ‌کند.

تیلور استاد دانشگاه و روانشناس بالینی بخش روانپزشکی در دانشگاه بریتیش کلمبیا است. تحقیقات و کارهای کلینیکی وی عمدتاً بر روی اختلالات اضطرابی و شرایط بالینی مرتبط از جمله ترس و فوبیا، اضطراب سلامتی، اختلال استرس پس از سانحه و وسواس فکری بوده است. وی بیش از 300 مقاله و کتاب تألیف کرده که به زبان ‌های متعددی ترجمه شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما