loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

نظریه ها در باستان شناسی امروز

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 81050 10003022
174,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

نظریه‌ها در باستان‌شناسی امروز یکی از مهم‌ترین آثار در جهان باستان‌شناسی است. ایان هادر از باستان‌شناسان پیشرو و نظریه‌پردازان معاصر، ویراستار این کتاب است. نویسندگان کتاب از وضعیت کنونی نظریات باستان‌شناسی، تفسیری موثق ارائه می‌دهند. در این کتاب، خلاصه‌ای از آخرین پیشرفت‌ها در حوزه علم باستان‌شناسی آورده شده و با بررسی بعضی از ایده‌های تأثیرگذار، مسیر آینده این رشته به تصویر کشیده شده است. ویراست جدید نظریه‌ها در باستان‌شناسی امروز یکی از مراجع ضروری برای دانشجویان و اندیشمندان باستان‌شناسی و حتی علوم اجتماعی به حساب می‌آید؛ مجموعه مباحثی که با استفاده از موضوعات میان‌رشته‌ای رهیافتی تازه در جهان باستان‌شناسی ایجاد کرده و دریچه‌ای تازه در مطالعات باستان‌شناسی گشوده‌اند.

کتاب حاضر برای دانشجویان رشته باستان شناسی به عنوان درس مبنایی ترجمه شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما