loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

اصول مشاوره بالینی سلامت روان: درآمدی بر این حرفه

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 81055 10003022
36,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

نخستین بار است که کتابی با عنوان اصول مشاوره بالینی سلامت روان به چاپ می‌رسد و در آن، پژوهش‌های جدید در مورد الگوی مشاوره بالینی سلامت روان، و رویکردهای جدیدتر درمان مبتنی بر شواهد، همراه با مثال‌هایی از موارد واقعی مطرح شده است. این کتاب، به نکات مهمی، از جمله برنامه‌ریزی درسی، صلاحیت اخذ مجوز فعالیت حرفه‌ای، محتوای برنامه‌های درسی، و رعایت ضوابط اخلاقی و قانونی در کار حرفه‌ای اشاره می‌کند. در پایان هر فصل، پرسش‌ها و فعالیت‌های پیشنهادشده دانش نظری فرد را در میدان عمل به کار می‌گیرند. لذا مطالعه این کتاب علاوه بر دانشجویان و استادان به سیاست‌گذاران حوزه سلامت روان نیز توصیه می‌شود.

کتاب حاضر به عنوان منبع مبنایی برای دانشجویان رشته مشاوره در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری ترجمه شده است. امید است علاوه بر جامعه دانشگاهی، سایر علاقه‌مندان به ویژه سیاست‌گذاران حوزه سلامت روان نیز از آن بهره‌مند شوند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما