loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

ارسطو: راهنمای سرگشتگان

ناشر شرکت انتشارات علمی و فرهنگی

نویسنده جان ای. وللا

مترجم محمود دریانورد

سال نشر : 1400

تعداد صفحات : 251

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 81067 10003022
38,000 36,100 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

از مجموعه بسیار عظیم و متنوع آثار مکتوب ارسطو تنها یک پنجم آن به دست ما رسیده است و به بخش اعظمی از کارهای او دسترسی نداریم. با این همه شاهراه درخشانی که وی در فلسفه گشوده است مسیر تفکر بشری را الی الابد تعیین کرده است و ما قادریم تصوری روشن از رئوس اندیشه وی داشته باشیم. در خصوص آثار وی، نکته مهم آن است که آثار برجای مانده به احتمال بسیاز زیاد یادداشت های درسی وی هستند و بنابراین دستیابی به فهمی منسجم از فلسفه وی چندان آسان نیست.

در کتاب حاضر مجموعه ای از نوشته های ارسطو بررسی شده است که در فعالیت فلسفی و علمی او نقشی بنیادین دارند. بنابراین کتاب حول پنج مفهوم انسجام یافته است؛ مفاهیمی که فهم آنها در نظر ارسطو، و لذا در تمام فلسفه ضروری است: جوهر، طبیعت، معرفت، نفس و نیک بختی.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما