loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

لیبرالیسم محافظه کار: گزیده نوشته های مهم متفکران امروز آنگلوساکسون

ناشر شرکت انتشارات علمی و فرهنگی

مترجم سید مرتضی مردیها

تحقیق و تنظیم کتاب سید مرتضی مردیها

سال نشر : 1398

تعداد صفحات : 944

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 81080 10003022
750,000 712,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب لیبرالیسم محافظه کار: گزیده نوشته های مهم متفکران امروز آنگلوساکسون، با ترجمه و تدوین سید مرتضی مردیها در انتشارات علمی و فرهنگی منتشر شده است.

کتاب لیبرالیسم محافظه کار، را غیر از ترجمه و گزیده ای از نویسندگان مهم آنگلوساکسون، می‌توان نوعی کارِ کارگاهی روان شناختی هم تلقی کرد. اینکه جمعی از زبده‌ترین و نام آورترین متفکران و عالمان امروز جهان(اغلب از معتبرترین دانشگاه‌ها) با چه ابزار و چه روش و چه شیوه‌ای به تقویت مدعا و تایید فرضیه خود می‌پردازند از خلال متن نوشته‌های آنان قابل ارصاد و یادگیری است.

از طرف دیگر این کتاب را می‌توان کمکی به شناخت فکر و فرهنگ آمریکا دانست. از آنجا که اکثر متفکران و محققانی که ترجمه آثاری از آن ها در این کتاب آمده شهروند ایالات متحد هستند، دور از ذهن نیست که از این رهگذر نوعی آشنایی با وضعیت فکری و سیاسی این کشور نصیب شود.

باید اشاره کرد مطالعه کتاب لیبرالیسم محافظه کار، هم به شناخت ما از فکر و فرهنگ دنیای صنعتی معاصر و هم تا حدودی به شناخت خودمان، هم اینک یا در چشم اندازی در امتداد آینده کمک خواهد کرد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما