loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

شعر امروز 6: کفش های مجنون گم گشت

ناشر سپیده باوران

شاعر عبدالرضا رضایی نیا

تعداد صفحات : 130

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 8111 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
9,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب شعر «کفش های مجنونِ گم گشت» در هفت بخش و در قالب شعر نو می باشد. این مجموعه شعر «کفش های مجنونِ گم گشت» دربرگیرنده 77 قطعه شعر نو است.
«اشارت»، «اصناف عابران»، «کشف اهل کفش»، «سیر بی سلوک»، «حکایت کفش های پیر»، «کفش مرگ، کفش زندگی» و «چشم انداز های فراسو» عنوان بخش های این کتاب هستند.

شاعر در ابتدای کتاب مقدمه ای با عنوان «درنگی در آغاز» نوشته و آورده است: «این سطرها سفرنامه کفش هایی است مجنونِ گم گشت... این شعرها برای من ادامه طبیعی فضاهایی است که پیش ترها در مجموعه های «روز چندم»، «صبح قیامت به خیر» و «کوچه باران» تجربه کرده ام؛ نیز در مجموعه های «پسر بیشه های تمشک» و «مدرسه خاطره» که آماده انتشارند، به نشانی تأکیدی بر این باور که در گستره جریان شعر نو، فضاهای نامکشوف و مغتنم فراوانی را می توان سراغ گرفت.»

«مقام سماع»، «سرگذشت»، « طرح سرخ»، «خواب خیال»، «بند و بند»، «محو»، «گزاره های ساده»، «پیشتاز»، «تقاص»، «دگردیسی»، «تلخیص»، «قیامت بنفشه ها»، «اوصاف» و «عتاب» عنوان برخی از شعرهای این دفتر هستند.

نمونه شعری از این دفتر با عنوان «بند و بند»:

چه حقایقی
در این دقایق است؛
بندها
همین که بسته می شوند،
کفش ها
به راه می روند...

روح ها ولی
همین که بندها
ز دل
گسسته می شوند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما