loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

خانم رئیس جمهور

کتاب ‌های افرا

ناشر ستاک

نویسنده جنیفر پالمیری

مترجم فاطمه رضاپور

سال نشر : 1399

تعداد صفحات : 152

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 81110 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
30,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب «خانم رئیس جمهور» توسط جنیفر پالمیری، مدیر ارتباطات کمپین انتخاباتی هیلاری کلینتون به رشته تحریر درآمده است.

وی در این کتاب از مشکلات و موانعی که برای کسب مقامات عالی دولتی و رسیدن به قدرت در آمریکا بر سر راه زنان وجود دارد؛ سخن می‌گوید. اینطور به نظر می‌ رسد که حداقل در ایالات متحده، سقف شیشه ‌‌ای برای زنان بی‌ معنا باشد. همچنین سخن از همه‌ ویژگی‌ هایی به میان می‌ آید که در وجود خود زنان بوده و بدون اینکه خودشان هم بدانند سد راهشان می ‌شود. اینگونه است که نمی ‌توانند در جهانی که از آن زنان نیز هست سهم منصفانه‌‌ ای از قدرت داشته باشند.

تمام این مباحث در جریان مبارزات انتخاباتی هیلاری کلینتون و در بستر رقابت او با دونالد ترامپ پیش کشیده می‌ شود؛ روایت همه‌ نیروهایی که در مقابل او به عنوان اولین کاندیدای زن ریاست جمهوری آمریکا صف کشیدند تا او اولین رئیس جمهور زن تاریخ ایالات متحده آمریکا نباشد.

تمامی چالش‌ ها و راز و رمزهای زندگی خانواده‌ کلینتون دوباره با اعلام کاندیداتوری هیلاری کلینتون سر باز می ‌کند و تا زمان سخنرانی پذیرش شکست، مانند تازیانه ‌هایی که هر لحظه بر جسمش فرود می ‌آید او را شکنجه می‌ دهد. گوشه ‌هایی از این لحظه‌ های تلخ و شیرین، تجربه ‌های مهم و تصمیم ‌های حیاتی در این کتاب توسط جنیفر پالمیری به تصویر کشیده شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما