loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

اودیسه

ادبیات کلاسیک جهان

ناشر شرکت انتشارات علمی و فرهنگی

نویسنده هومر

مترجم سعید نفیسی

سال نشر : 1401

تعداد صفحات : 480

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 81160 10003022
129,000 122,600 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

«اودیسه»، پس از «ایلیاد»، دومین اثر حماسی «هومر»، شاعر و داستان‌سرای نابینای یونانی، است. این کتاب، که در اواخر قرن 8 پیش از میلاد مسیح نگاشته شده، همچون «ایلیاد» با تأثیر از جنگ تاریخی بین یونانی ها و تروایی ها، به صورت اشعاری حماسی، و البته با تلفیقی از ادبیات شاعرانه و احساسی، یکی از تأثیرگذارترین آثار ادبیات مغرب‌زمین به شمار می‌آید.

«اودیسه» دوران پیروزی و بازگشت قهرمانان را از جنگ «تروا» نشان می دهد. این اثرْ سرگذشت یکی از سران جنگ به نام «اودوسیوس» را روایت می‌کند که، در خلال سفر طولانی بازگشت، ماجراهای مختلف و خطیری برای وی و همراهانش پیش می‌اید تا سرانجام، وقتی همگان گمان به کشته شدن وی می‌برند، به وطن خود بازمی‌گردد و دست متجاوزان را از سرزمین و زن و فرزند خود کوتاه می‌نماید.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما