loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

ویژه نامه دین زاو: پژوهشی در موضوع وهابیت

5 (1)

ناشر گروه پژوهشی هنری حنیف

نویسنده گروه پژوهشی هنری حنیف

سال نشر : 1389

تعداد صفحات : 168

هم اکنون غیرقابل سفارش!

معرفی کتاب

این اثر که پژوهشی در موضوع وهابیت می باشد کاری از گروه پژوهشی هنری حنیف بوده و با حمایت هجدهمین نمایشگاه قرآن کریم به زیور چاپ آراسته شده است.
این اثر تحقیق تقریبا کاملی از منشا، پدید آورندگان، رسانه ها و....... در ایجاد فرقه ضاله وهابیت ارائه کرده و باعث روشن شدن بسیاری ابهامات خواهد شد.

استکبار جهانی از طریق به وجود آوردن وهابیت سعی کرده است در داخل جامعه ی اسلامی، مرکز امنی را برای خود ایجاد کند و شما باید به طور صریح و آشکار مردم را نسبت به نقش وهابیون در ضربه زدن به وحدت اسلامی آگاه کنید. سردمداران وهابیت در بقاع اسلام از تصریح بر وابستگی، رفاقت و طرفداری خود با دشمنان اسلام یعنی آمریکا، ابائی ندارند و به دوستی خود با دشمنان دین خدا مباهات می کنند. دوستی وهابیون با دشمنان خدا به معنای همپیمانی، وابستگی و حراست از منافع شیاطین است.رهبر فرزانه انقلاب 1368
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

معصومه

سلام علیکم با توجه به اینکه این کتاب روشنگر مکر وحیله انسانهای شیطان صفت می باشد و باعث روشن شدن فکرعوام وکلا جامعه می شود ومردم بیشتر با فراماسونها وهابیت و فرقه های شیطانی آشنا میشوند بسیار عالیست واز خداوند توفیق روزافزون شمارا خواستارم باشد که به یاری آقا امام زمان زمینه ظهور فراهم گردد آمین ...التماس دعا

27 مرداد 1393

سلام
از توضیحات شما و لطفتون نسبت به سایت پاتوق کتاب فردا سپاسگزاریم.

شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما