loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

روان درمانی نوجوانان: طرح درمان برای اختلالات اضطرابی

هم اکنون غیرقابل سفارش!

معرفی کتاب

کار بالینی با هر گروه سنی ظرافت و روش‌های خاصی را می‌طلبد که قادر به تعمیم به دیگر گروه‌ها نیست.با هر گروه سنی باید با توجه به ویژگی‌های آن دوره و حساسیت‌های خاص آن وارد اتاق درمان شد.

یکی از گروه‌های پرخطر در کار درمان نوجوانان هستند که در ابتدای راه خودشناسی و ساخت شخصیتشان می‌باشند و در این مسیر ممکن است درگیر مشکلات روان‌شناختی زیادی شوند.درصورتی‌که درمانگر نسبت به روش‌های درمانی مخصوص این گروه سنی آگاه نباشد ممکن است آسیب‌های جبران‌ناپذیری به درمان‌جو وارد کند.

کتاب حاضر طرح درمان برای اختلالات اضطرابی در گروه نوجوانان است. در این کتاب برای پنج اختلال : اضطراب فراگیر، اضطراب اجتماعی، پانیک، استرس پس از حادثه و هراس اختصاصی طرح درمان‌های مختص نوجوانان شرح و بسط داده‌شده است و درمانگر را در مسیر درست راهنمایی می‌کند. در این کتاب تمرین‌ها به‌صورت واضح و شفاف ارائه‌شده‌اند و برای بسط بیشتر و بهتر منابع مفید دیگری در خلال متن کتاب به خواننده معرفی‌شده است.

مترجمین درصددند برای دیگر اختلالات دوره نوجوانی نیز کتاب‌هایی را به همین سبک جامع و کارگشا منتشر کنند
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما