loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

فرش های پیش از اسلام و منسوجاتی از خاور زمین

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 81467 10003022
19,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

از دست بافته های ایران باستان فقط نمونه های اندکی با محوریت فرش پازیریک در دست است و فقدان آثار شاخص از عصر هخامنشی به بعد حلقه مفقوده محققان در مطالعه سیر تحول فرش‌بافی و منسوجات ایران در گذر تاریخ است. کتاب فرش‌های پیش از اسلام و منسوجاتی از خاورزمین راهنمای بسیار مفیدی از دست یافته‌های دوران ساسانی در قلمرو جغرافیای ایران آن روزگار است که به واسطه ارائه نمونه‌های موجود در مجموعه الصباح و شواهد بازمانده در دیگر زمینه‌های هنری تا حدودی توانسته است از حیات دست بافته‌های ایرانی در خلال ادوار تاریخی یادشده خبر دهد و راهگشای محققان و پژوهشگران باشد.

این کتاب برای دانشجویان رشته هنر در مقطع کارشناسی به عنوان منبعی قابل استفاده در دروس پژوهش در فرش، تاریخ فرش ایران، موزه داری فرش و آشنایی با بافته های سنتی ایران در رشته کارشناسی فرش و دروس تاریخ پارچه و نساجی ،تاریخ لباس و نماد شناسی در رشته کارشناسی طراحی و چاپ پارچه ترجمه شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما