loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

عصر چهارم مدیریت بازاریابی: از سنتی تا دیجیتال

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 81482 10003022
11,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

عصر چهارم بازاریابی از مجموعه کتاب‌ هایی است که مسیر جدیدی را در راستای موفقیت بازاریابی در عصر دیجیتال ترسیم می ‌کند؛ زیرا روندهای اخیری را که انقلاب فناوری اطلاعات ایجاد کرده است به‌ روشنی بیان کرده و به تبیین مدل‌ ها و چارچوب ‌های کاربردی مطابق با آن، پرداخته است. پروفسور فیلیپ کاتلر و همکاران وی، این کتاب را در ادامه عصر سوم بازاریابی معرفی کرده ‌اند. آنها معتقدند بازاریابی باید با ماهیت تغییرات مسیرهای چگونگی خرید مشتری در جهان دیجیتال، منطبق شود. به همین منظور به شناسایی و معرفی بازارهای نوظهور جوانان، زنان و شهروندان اینترنتی می‌ پردازند و سپس انواع بازاریابی از جمله، بازاریابی انسان‌ محور، بازاریابی محتوا، بازاریابی کانال ‌های یکپارچه و بازاریابی پایبندی را توصیف می ‌کنند، که از ابزارهای مهم افزایش بهره‌وری در عصر دیجیتال است. به این امید که مدیران در همه سطوح سازمانی با کسب بینش عمیق از تحولات اخیر و شناخت ابزارهای بازاریابی نوین به موفقیت‌های روزافزون دست یابند.

این کتاب برای دانشجویان رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی درمقاطع کارشناسی ارشد و دکتری به عنوان منبع کمک درسی برای دروس تحقیقات بازاریابی و بازاریابی الکترونیک هرکدام به ارزش 2 واحد ترجمه شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما