loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

یادگیری ادبی (آموزش و یادگیری ادبیات در دانشگاه)

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 81515 10003022
17,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

مطالب این کتاب درباره شیوه های آموزش و یادگیری ادبیات است. نویسنده آن، خانم دکتر شری لینکن، در نگارش کتاب خود فقط به تجربیات سالهای متمادی تدریسش در کلاس درس اکتفا ننموده و همواره کوشیده است مباحث خود را بر پایه شالودهای علمی و روشمند طرح کند. توجّه جدّی نویسنده به چیستی ادبیات و ماهیت آن، و طرح مباحث کتاب بر پایه نظریههای یادگیریای که با ادبیات سنخیت و همجنسی دارد از نقاط قوت این کتاب است. امیدواریم مباحث علمی و روشمند این کتاب به کار استادان و دانشجویان ایرانی بیاید.

کتاب حاضر به عنوان منبعی مبنایی در زمینه آموزش و یادگیری ادبیات برای اساتید، دانشجویان و پژوهشگران رشته زبان و ادبیات فارسی ترجمه شده است و اساتید و دانشجویان رشته ادبیات زبان‌های خارجی نیز می‌توانند به عنوان منبعی مبنایی از آن استفاده کنند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما