loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

پایان اسرائیل: فروپاشی از درون

ناشر دیدمان

نویسنده گرگ کارلستروم

مترجم محمدجواد اخوان | احسان محمدی

سال نشر : 1399

تعداد صفحات : 360

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 81535 10003022
365,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب پایان اسرائیل: فروپاشی از درون، نوشته گرگ کارلستروم است و با ترجمه محمدجواد اخوان و احسان محمدی در انتشارات دیدمان منتشر شده است.

رژیم صهیونیستی اسرائیل از آغاز اشغال فلسطین، ازآنجاکه رژیمی غیرطبیعی و فاقد مؤلفه‌های حقیقی دولت-ملت است، با تهدیدات متعددی از بیرون و درون مواجه بوده و ازاین‌رو پرسش در مورد میزان بقا و دوام آن چیز عجیبی نیست. به بیان دیگر علاوه بر آنکه این رژیم در سرزمین ملتی دیگر به گونه اشغالگرانه، جعل شده، در درون خود چه در ساحت سیاسی و چه اجتماعی، چالش‌های متعددی دارد که ادامه حیات آن را با اماواگرهای زیادی مواجه می‌سازد.

نویسنده کتاب پایان اسرائیل، گِرِگ کارلستروم (Gregg Carlstrom) اهل نیویورک و دارای تباری یهودی، دانش‌آموخته دانشگاه نورت‌وسترن، روزنامه‌نگار و خبرنگار اکونومیست خاورمیانه مستقر در قاهره و تل‌آویو است و تحولات منطقه را از مراکش تا خلیج‌فارس را برای رسانه‌های غربی پوشش می‌دهد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

محمدجواد اصغری

وقایع درونی اسرائیل را کامل تشریح نکرده
اما وقایعی قابل تامل دارد ‌..

21 شهریور 1399

شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما