loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

کرونا، همه گیری و پیامدهای آتی

هم اکنون غیرقابل سفارش!

معرفی کتاب

ابعاد بیماری کووید -19 منحصر به غیبت چند روزه ما از محل کار و فوت تعدادی از همنوعان ما نیست. تلفات انسانی قابل توجه، سقوط اقتصاد جهان و عواقبت اجتماعی آن، نیاز بسیاری از کشورها (شاید همه آنها) به کمک های بین الملی، تشریک مساعی گسترده کشورها برای استفاده از تجربیات متقابل، تغییر روشهای سنتی آموزش، گسترش طبابت فضای مجازی، رنگ باختگی ارزش های دروغین پررنگ شده سال های اخیر و احساس نیرومند نیاز به بازیابی فضیلیت های فراموش شده، ایمان به مبدا هستی و دعا، نوع دوستی، مهربانی و آموختن دانش های مورد نیاز، این ها همه فقط قسمتی از تغییرات اخیر یا آتی ناشی از بیماری کووید-19 هستند.

این کتاب شرح مختصری از چگونگی شروع ماجرا در کشور چین و گسترش بیماری و اقدامات مسئولین کشورها، آغاز و خواننده گرامی را با برخی از بایدها و نبایدها بیشتر آشنا می کند. کتاب با هدف مطالعه مخاطب عام تدوین شده است تا از تخصصی شدن مطالب کاسته شود.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما