loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

جریان افراط گرای شیعه: مختصات فکری و رفتاری

ناشر آرما

نویسنده مهدی مسائلی

سال نشر : 1398

تعداد صفحات : 136

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 81542 10003022
25,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

امروز جریان هایی به صورت مدیریت شده و هدفمند ، از احساسات مذهبی شیعیان سوء استفاده می کنند و با ترویج افراط گرایی مذهبی، آن ها را به تقابل با تفکر تشییع انقلابی بر می انگیزند.

دشمنان نیز با حمایت از این جریان، اهداف زیر را دنبال می‌کنند:
1. جاذبه‌های تشیع به دافعه تبدیل شود و با ارائه چهرا‌ای متفاوت و زشت از تشیع در منظر جهانیان، مانعی در مقابل نفوذ تفکر انقلاب اسلامی ایران به وجود آید؛
2. از درون تشیع، افرادی به مقابله با آرمان‌های انقلابی و استکبارستیزانه آن بپردازند و با این تقابل درون مذهبی، شیعیان از آرمان‌ها و شعارهای اصیل اسلامی فاصله بگیرند. در سال‌های اخیر تعبیر تشیع انگلیسی، مباحثه‌های فراوانی را در گفتمان انقلاب اسلامی ایران به دنبال داشته است. با این حال، بیشتر بحث‌ها به معرفی رهبران فکری این جریان اختصاص یافته و کمتر درباره خصوصیات فکری و رفتاری آن بحث شده است.

این درحالی است که شناخت مختصات فکری و رفتاری این جریان‌ها ضرورتی بیش از شناخت فکری آن دارد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما