loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

پیشگویی های آخرالزمان از دیدگاه ادیان ابراهیمی - جلد سوم

مجموعه مقالات دوازدهمین همایش بین المللی دکترین مهدویت

موجودی تمام شده ؛ درصورت شارژ مجدد به من اطلاع بده notify_me

معرفی کتاب

پیشگویی حوادث و رخدادهای آینده سابقه ای به اندازه تاریخ بشر دارد. گاهی این پیشگویی ها به وسیله کتاب های آسمانی و پیامبران الهی و جانشینان ایشان بوده است و زمانی دیگر به وسیله برخی از دانشمندان و علمای ادیان و مذاهب مختلف الهی و بشری. این پیشگویی ها، بخشی مربوط به ظهور منجی موعود و نیز حوادث پس از ظهور تا پایان دنیاست که خود موضوع همایشی مستقل خواهد بود و بخش مهم دیگری مربوط به رخ دادهای قبل از ظهور یا مقارن با ظهور است که همایش دوازدهم به همین بخش اختصاص داشته و به دنبال بحث و بررسی درباره این بخش از پیشگویی هاست.

بدیهی است که پیشگویی های کتب آسمانی و حجت های الهی درباره حوادث پیش از ظهور موعود به دلیل ارتباط ایشان با غیب، ارزش و اهمیت والایی دارد و می تواند پیام آور امید و نشاط و نیز هشدار و آماده باش برای نسل های حال و آینده باشد ولی آنچه در این میان بسیار مهم است بررسی و ارزیابی سندی این پیشگویی ها و چگونگی دلالت و معنا و تحلیل آنها و احیانا شناسایی و بررسی مصادیق آنهاست، و این همه تلاش علمی عالمان و پژوهشگران را می طلبد تا عرصه را بر مدعیان دروغین و سودجویان فرصت طلب تنگ سازند و راه را برای آمادگی بیشتر و بهتر و زمینه سازی ظهور موعود ادیان، هموار سازد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما