loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

کمی درنگ کن: زندگینامه و خاطرات شهید رضا نادری

5 (1)

ناشر شهید ابراهیم هادی

نویسنده گروه فرهنگی شهید ابراهیم هادی

سال نشر : 1399

تعداد صفحات : 96

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 81564 10003022
20,000 19,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

شهید رضا نادری 10آبان1346 در شاهرود متولد شد. پدرش شغل آزاد داشت و مادرش خانه‌دار بود. تحصیلاتش را تا مقطع دیپلم ادامه داد و بعد از آن به‌خاطر کمک به هم‌وطنانش به جبهه عازم شد.

او که از 16سالگی در برابر بعثی‌ها از کشورش دفاع می‌کرد، سرانجام 5مرداد1367 با مجاهدت‌های فراوان در عملیات مرصاد به شهادت رسید.

بعد از شهادت رضا در میان دستنوشته های او جستجو کردیم. با سختی بسیار وصیت نامه رضا پیدا شد. وقتی این وصیت نامه تکثیر و در شاهرود پخش شد، تحول عظیمی ایجاد شد.
بارها افراد مختلف را می دیدیم که می گفتند: این جملات کار یک انسان معمولی نیست. یکی از اساتید می گفت: دستنوشته های این شهید ساعت ها مرا به فکر فرو برد. این جملات خیلی تاثیر گذار است.
حتی بسیاری از افراد و کسانی از نسل سوم که حتی در جنگ حضور نداشتند با خواندان وصیت نامه و مطالب رضا متحول شدند.
البته من علت آن را در صداقت رضا می دانم. رضا برای کسی نمی نوشت. نمی خواست به عنوان نویسنده مطرح باشد. اصلا از این وادی گذشته بود. او همه کارهایش برای خدا بود. مطالبی که روی کاغذ می آورد حکایتی بود از درون نورانی رضا. سعی می کرد کارهایش بوی غیر خدا ندهد. برای همین است که بعد از سال ها جملات سنگ مزار رضا انسان ها را دگرگون می کند...
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

محمد زهرایی

کتاب بسیار خوب و تاثیر گذاری است.

14 فروردین 1403

شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما