loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

نقش اعمال از مرگ تا قیامت: هنگامه مرگ

5 (1)

ناشر مصابیح الهدی

نویسنده مجتبی تهرانی

سال نشر : 1399

تعداد صفحات : 200

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 81582 10003022
50,000 45,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

موضوع معاد و قیامت از موضوعات اساسی است که توجه عمیق به آن، بازسازی و اصلاح بسیاری از کژی‌های فرد و جامعه را در پی دارد. موسسه پژوهشی فرهنگی مصابیح الهدی مجموعه این مباحث حضرت استاد را در قالب چند مجلد در اختیار طالبان معارف اسلامی قرار داده است.

بخش اول مجموعه فوق با عنوان کلی «نقش اعمال از مرگ تا قیامت» شامل چهار جلد با عناوین: 1ـ ثبت و ضبط اعمال 2ـ مرگ، یا، تولدی دیگر 3ـ هنگامه مرگ و 4ـ برزخ، به زیور چاپ آراسته شده و در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است.

کتاب حاضر جلد سوم «هنگامه مرگ» این مجموعه می باشد.

سومین مباحث از این مجموعه «هنگامۀ مرگ» نام دارد. عموم مؤمنین علی‌رغم اعتقادات صحیح در دنیا گرفتار آلودگی‌هایی می‌شوند، خداوند بر اساس رحمت و لطف خود آنها را در همین عالم با تدابیری پاک می‌کند. گره‌ها در کار و زندگی انسان و گرفتاری‌ها باعث پاک شدن انسان از آلودگی‌هایی است که بر اثر گناه، روح انسان را مکدّر می‌کند.

اگر تا هنگام مرگ این آلودگی‌ها به طور کامل پاک‌سازی نشود و رابطۀ انسان با گناه قطع نگردد نوبت به خود مرگ می‌رسد که در اثر فشارهای ناشی از آن، این رابطه قطع می‌گردد و جداسازی صورت می‌پذیرد. البته اگر بعد از مرگ، باز هم آلودگی باقی بماند، روند جداسازی این آلودگی‌ها تا قیامت ادامه خواهد داشت.

آنچه در این مجلد خواهیم خواند عبارت است از : چه موجوداتی قبض روح می‌کنند، تمثلات انسان، حین مرگ، مرگ در ذائقه مومن، بشارت‌ها و مشاهدات هنگام مرگ و مشاهدۀ امام علی (علیه السلام) حین مرگ.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما