loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

نگارش خلاق 2: نوشتن با تنفس آغاز می شود

پیکر بخشی صدای معتبرتان

ناشر بیدگل

نویسنده لرن هرینگ

مترجم حمید هاشمی

سال نشر : 1390

تعداد صفحات : 222

هم اکنون غیرقابل سفارش!

معرفی کتاب

کتاب نوشتن با تنفس آغاز می‌شود محصول قلم نویسندۀ مبتکر و صاحب ذوقی است که تحصیلات دانشگاهی‌اش‌ (کارشناسی ارشد هنرهای زیبا و مشاوره روان شناسی) را در خدمت آموزه‌‌های عملی نویسندگی گذارده‌است و با لحنی صمیمی و خردی گسترده راهی برای کشف آن چه "عمیق نوشتن" می‌نامد به خواننده نشان می‌دهد؛ مسیری ملموس برای فرآوری تخیل هنری و بیان روان محتوای ذهن.

با درس‌‌های ساده‌‌ای در سه فصل این کتاب می‌آموزید وقتی دل و ذهنتان به سویی دیگر التفات می‌کند، مثل دوستی در کنار "نوشتن تان" بمانید.
تأکید این آموزگار بر حواس پنج گانه و تمرینات بدنی و تنفس حرفه‌‌ای، پشتکار و دیدن فنی نویسندگان آینده را نسبت به عمل نوشتن رشد می‌دهد.
ضمن همراه شدن با تمرینات فصل نخست این کتاب به تمرکز فکر و کسب آمادگی ذهنی می‌پردازید.
در فصل دوم تمرینات مخصوص نوشتن را انجام می‌دهید که مفصل تر و همگام با رشد توانمندی نویسندگی است؛ و نهایتاً در فصل سوم آموزه‌‌های فنی تری در ارتباط اکتسابی با تن به دست می‌آورید که بی شباهت به خود شرق دور نیست.

لرن هرینگ در کنار نویسندگی زندگی ورزشی بسیار فعالی دارد و نویسندگی را در ارتباط نزدیکی با فعالیت‌‌های بدنی می‌بیند. وی تغییر آهنگ دم و بازدم را ضمن فعالیت‌‌های برنامه ریزی شده ارج بسیاری می‌نهد و باور دارد نویسندگی برنامه‌ی ورزشی مخصوص خود را می‌طلبد که این کتاب درس نامه‌‌ای در این مسیر است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما