loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

سقوط برگزیدگان

ناشر حلم

نویسنده علی خضریان

مستندساز محمدحسن رحیمیان

تعداد صفحات : 151

هم اکنون غیرقابل سفارش!

کتاب «سقوط برگزیدگان» به بررسی سیر تاریخی قوم بنی اسرائیل می پردازد.روحیه ستمگری و تجاوز در سرشت یهود ریشه دوانیده و موجب شده است تا آنان در تاریخ با هیچ ملّتی سرسازش و صلح نداشته و همواره با دیگران در جنگ و دشمنی باشند؛ همچنان که با انبیای خویش ناسازگاری کرده و نافرمانی از دستورهای آنان را به حد اعلا می رسانده اند.

لذا بررسی سیر انحراف بخشی از مدعیان پیروی از حضرت موسی(ع) برای درک بهتر شرایط امروز و همچنین شناخت دلایل فسادها و جنایت های آنان در دوران معاصر و علت اهمیت انسجام مسلمانان در برخورد با آنها، قابل اهمیت می باشد.

کتاب سقوط برگزیدگان را آقای علی خضریان با حدود پنج سال تحقیق به رشتهٔ نگارش در آورده است. این نویسنده برای کامل شدن تحقیقش، بیش تر از همه سراغ منابع قرآنی رفته است. در نتیجه در این کتاب، تاریخ یهود از دیدگاه قرآن هم مورد بررسی قرار گرفته است. به طور مثال در صفحه ۶۳ این کتاب آمده است: «عدم اعتقاد به وحی باعث شد تا یهودیان فرمان های الهی را نیز به تمسخر بگیرند و گاهی گستاخی و جسارت خود را به حدی رساندند که خدا را دست بسته و ناتوان انگاشتند، خداوند در جواب آن ها در سورهٔ مائده آیه ۶۴ می فرماید: «یهود گفتند دست خدا بسته است و به واسطهٔ این گفتار دروغ دست آن ها بسته شده و به لعن خدا گرفتار گردیدند، البته دست قدرت و رحمت او گشاده است و هر گونه بخواهد انفاق می کند»
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما