loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

جهان بدنی و آخرالزمان کرونایی

ناشر لوگوس

نویسنده عبدالرضا ناصر مقدسی

سال نشر : 1399

تعداد صفحات : 88

هم اکنون غیرقابل سفارش!

معرفی کتاب

عبدالرضا ناصر مقدسی متخصص بیماری ‌های مغز و اعصاب و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران است. او در آخرین کتابش با عنوان «جهان بدنی و آخرالزمان کرونایی» می‌ گوید:
«کرونا با آخرالزمانش آمده است؛ آخرالزمانی که به معنای نابودی و تباهی نیست، بلکه از میان ویرانه ‌های کرونا انسان، با منش و خردی جدید بار دیگر متولد خواهد شد. کرونا انسان را با بدن خود رو به ‌رو کرده است؛ بدنی که می ‌تواند در این آشوب آخرالزمانی بیمار گردد و حتی از بین برود. آن‌ ها که می‌ مانند باید دید خود را نسبت به بدنشان عوض کرده، رابطۀ خود با بدنشان را دوباره تعریف کنند. این بازتعریف صرفاً در سایۀ خرد و حکمتی نو امکان پذیر است؛ حکمتی که رابطۀ بدن با جهان را توضیح دهد.»
همچنین، او در این کتاب مختصر و مفید، که در راستای طرح کرونانگاری لوگوس منتشر می‌ شود، به بررسی مباحثی، چون ابعاد فلسفی کرونا، اثر کرونا بر بدن و بنیاد‌های وجودی انسان و کرونا و خیزش اسطوره‌ ها می ‌پردازد و نشان می ‌دهد چگونه می‌ توان از اسطوره ‌های پزشکی و درمان در فرهنگ ایرانی برای مواجهه با کرونا بهره گرفت.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما