loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

حرمت اهانت و تکفیر مسلمانان از دیدگاه علمای شیعه

ناشر دارالاعلام لمدرسه اهل البیت (ع)

گردآورنده کتاب احمد کوثری

سال نشر : 1396

تعداد صفحات : 71

هم اکنون غیرقابل سفارش!

معرفی کتاب

از آنجا مساله تکفیر و اهانت به مقدسات از اساسی ترین مسائلی است که در عصر حاضر به عنوان ابزاری در دست دشمنان اسلام و مسلمین قرار گرفته تا با استفاده از آن، جهان اسلام را به تفرقه و در نهایت جنگ های مذهبی گرفتار سازند، اثر حاضر بر آن شده است تا با گردآوری دیدگاه مراجع و علمای طراز اول جهان تشیع، در خصوص عدم جواز تکفیر و اهانت به مقدسات سایر مذاهب، در جهت تقریب هر چه بیشتر مذاهب اسلامی گامی موثر بردارد.

از جمله بزرگانی که نظرشان در این کتاب درج شده می توان به حضرت امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری، آیات عظام سید ابوالقاسم خویی، سید محمدحسین طباطبایی، شهید سید محمدباقر صدر، جعفر سبحانی، محمد فاضل لنکرانی، سید علی سیستانی، نوری همدانی، لطف الله صافی گلپایگانی، حسین وحید خراسانی، سید موسی شبیری زنجانی، عبدالله جوادی آملی، سید محمود هاشمی شاهرودی، سید محمد حسین فضل الله، سید محمد سعید حکیم، بشیر نجفی و ... اشاره نمود.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما