loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

خشونت خانگی علیه زنان: بررسی، علل و درمان با نگرش به منابع اسلامی

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 8203 10003022
30,000 27,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

کتاب خشونت خانگی علیه زنان: بررسی، علل و درمان با نگرش به منابع اسلامی، نوشته محمدرضا سالاری فر است و در انتشارات دفتر مطالعات و تحقیقات زنان و نشر هاجر (وابسته به مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران) به چاپ رسیده است.

کتاب آموزشی مقابله با خشونت، سعی کرده است با استفاده از آموزه های اسلامی و داده های علمی، توصیه های کاربردی برای پیشگیری و درمان خشونت خانگی نسبت به زنان ارائه دهد.

بر اساس آنچه در مقدمه کتاب مقابله با خشونت خانگی علیه زنان نوشته شده است، هدف این کتاب، پیشگیری از خشونت خانگی و مقابله با آن است، در این بحث دو رکن عمده وجود دارد؛ نخست رابطه زن و مرد از حیث تفاوت جنسیتی و دوم همراهی آنها در اداره نهادی به نام خانواده و مناسبات زوجی آنها.

کتاب خشونت خانگی علیه زنان شامل ده فصل با موضوعات، تفاوت های زن و مرد و همسرگزینی، وظایف زن و شوهر و مقابله در خانواده، راه های تحکیم کارآمدی خانواده، بحث خشونت، آشنایی و مقابله با استرس، آشنایی با خشم و عوامل آن و راه های پیشگیری و اصلاح خشونت در خانه برای هر دو گروه زن و مرد است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما