loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

برده داری مدرن

ناشر صفحه نگار

نویسنده حمید عبدالکریمی

سال نشر : 1399

تعداد صفحات : 477

هم اکنون غیرقابل سفارش!

معرفی کتاب

شیطان صفتان در عصر حاضر با شعار «نظم نوین جهانی» به دنبال ایجاد «حکومت جهانی» و به بردگی کشیدن انسان ها هستند و تمام تلاش خود را برای رسیدن به این هدف شوم به کار بسته اند. آنها دائما در حال برنامه ریزی برای رسیدن به اهداف شان بوده و به بردگی کشیدن انسان ها قسمت عمده ای از برنامه آنهاست؛ برنامه هایی که چون مشت چدنی در دستکش مخملی می باشند زیرا ظاهری زیبا و فریبنده ولی باطنی ویرانگر و مخرب دارند.
روش کار شیطان صفتان برگرفته از شیطان است؛ شیطان نیز برنامه ها و اعمال زشت را برای بشر می آراید تا انسان را به گمراهی کشیده، از حقیقت بازدارد. مسلما خواسته یا ناخواسته، طرح ها و برنامه ریزی های شوم، پنهان و فریبنده شیطان صفتان، بر ما، خانواده و جامعه ما تاثیرگذار است و می تواند مسیر زندگی ما را به کلی تغییر داده، علاوه بر تخریب زندگی دنیایی، حیات جاودانه آخرتی ما را تباه کند.

در این کتاب سعی شده به شناخت وجوهی از ماهیت شیطان صفتان، اهداف و برنامه های آنها بپردازیم تا خود و جامعه مان را در مقابل شان واکسینه نموده و آگاهانه با برنامه های شوم و پنهان آنها مقابله کنیم.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما