loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

دهه شصت مظلوم: حوادث و رویدادهای مهم دهه شصت انقلاب اسلامی و تلاش های مذبوحانه دشمنان

ناشر موسسه فرهنگی هنری قدر ولایت

نویسنده سعید میرزایی

سال نشر : 1399

تعداد صفحات : 624

موجودی تمام شده ؛ درصورت شارژ مجدد به من اطلاع بده notify_me

معرفی کتاب

این کتاب در راستای مطالبه رهبر معظم انقلاب اسلامی و برای شناساندن حوادث تعیین کننده این دهه و جلوگیری از تحریف و جابجایی جایگاه شهید و جلّاد، پژوهش، تبیین و عرضه شده است.

در این کتاب 16 حادثه مهم و حساس بررسی شده و مؤلف سعی کرده است با توجه به منابع موجود خودی‌ها و غیرخودی‌ها، واقعیت‌های این حوادث را به طور دقیق و در عین حال روان ارائه دهد.

برخی از سر فصل‌های این کتاب عبارت است از:
نخست وزیری مهندس بازرگان و فرجام نهضت آزادی، تعیین قانون اساسی و مواضع گروه‌ها و شخصیت‌ها و بازنگری آن، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و پیآمد‌های آن تا قرارداد الجزایر، آشوب‌ها و کودتا‌های داخلی و نقش گروه‌ها و برخی شخصیت‌ها در آن ها، بنی‌صدر و حوادث مهم دوره ریاست جمهوری او، ترور‌ها و تروریست‌های دهه 60 از جمله فرقان و منافقین و عملیات فروغ جاویدان و مرصاد، جنگ تحمیلی از آغاز تا چرایی ادامه آن بعد از فتح خرمشهر و سرانجام آن، سرگذشت قائم مقام تحمیلی/ مرور بر جنایت‌های منافقان در دهه شصت /، و چگونگی انتخاب رهبر جدید انقلاب اسلامی بعد از رحلت حضرت امام خمینی (ره).
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما