loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

قصه های واقعی از مردان واقعی 5: نهال هلو

بر اساس زندگی و خاطرات شهید سلمان ایزدیار

ناشر شهید کاظمی

نویسنده زینب سوداچی | طیبه مهرانپور

سال نشر : 1399

تعداد صفحات : 16

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 82055 10003022
15,000 13,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب نهال هلو بر اساس زندگی و خاطرات شهید سلمان ایزدیار توسط زینب سوداچی و طیبه مهرانپور نوشته شده است و در انتشارات شهید کاظمی به چاپ رسیده است.

کتاب نهال هلو نوشته زینب سوداچی و طیبه مهرانپور جلد پنجم از مجموعه قصه‌های واقعی از مردان واقعی است که داستانی از زندگی شهید سلمان ایزدیار را با روایتی کودکانه و تصاویر جذاب روایت می‌کند.

مجموعه قصه‌های واقعی از مردان واقعی به خاطراتی از زندگی شهدا می‌پردازد و با روایتی جذاب و عکس‌های دیدنی کودکان را با خود همراه می‌کند. این مجموعه تصویر تازه‌ای از شهدا ارائه می‌دهد و کمک می‌کند نسل امروز بیشتر از قبل با حقیقت شجاعت و مهربانی شهدا آشنا شوند. کتاب نهال هلو یکی از کتاب‌های این مجموعه است که داستانی شیرین را روایت می‌کند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما