loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

جای من اینجاست: زندگینامه سردار شهید عباس هادیان دولت آبادی فرمانده گردان عمار لشکر محمد رسول الله (ص)

5 (1)

ناشر مرکز مطالعات پژوهشی 27 بعثت (نشر 27)

نویسنده حامد سعادتی بیشه سری

سال نشر : 1397

تعداد صفحات : 183

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 82081 10003022
15,000 13,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

«جای من اینجاست» زندگینامه مستند شهید عباس هادیان دولت ‌آبادی از فرماندهان گردان عمار لشکر 27 محمد رسول ‌الله (ص) است.

این کتاب 9 فصل دارد و با لحنی صمیمی خواننده را با سرگذشت قهرمانی همراه می ‌کند که روزی آرزو داشت مثل جهان‌ پهلوان تختی باشد و امروز اگر بهتر از او نباشد، کمتر هم نیست. وقتی‌ که فرودگاه مهرآباد بمباران شد، عباس هم از همان دقایق اولیه تصمیم گرفت که همه‌ چیز را رها کند و به جبهه برود. در آن روزها می‌ توانست در تهران بماند و هنوز به شغل پردرآمدش ادامه بدهد اما عباس به همه مال و اموالی که داشت و می‌ توانست بیشتر از آن به دست بیاورد، پشت پا زد و در قدم اول پاسدار شد. او رسم مردانگی را در روزهای سختی برای میهنش به‌ جا می ‌آورد.

حاج همت 6 صبح 4 مرداد، با فرمانده گردان‌ها و معاون‌هایشان جلسه توجیهی گذاشت. عباس هادیان هم به‌جای حاجی‌پور که از ناحیه پا مجروح شده بود و برگشته بود عقب، فرمانده گردان عمار شد. همت در جلسه، تذکرات لازم و اشکالات مرحله سوم عملیات را توضیح داد. شبِ همان روز، حاج همت با فرمانده گردان‌ها ازجمله عباس با یک تویوتا استیشن از اهواز به سمت خط مقدم جبهه حرکت کردند تا محور شمال پاسگاه زید را شناسایی کنند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما