loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

با تو باران می شوم

زندگی نامه سردار شهید ابوالفضل محمدی

ناشر مرکز مطالعات پژوهشی 27 بعثت (نشر 27)

نویسنده شیرین زارع پور

سال نشر : 1398

تعداد صفحات : 200

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 82084 10003022
20,000 18,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب «با تو باران میشوم» روایتی از زندگی نامه «شهید ابوالفضل محمدی» فرمانده گروهان شهید بهشتی از گردان مالک اشتر است که زندگی مشترکش تنها دو هفته به طول انجامید.

شهید ابوالفضل محمدی پس از دو هفته زندگی مشترک به عملیات خیبر اعزام می ‌شود. پس از مفقود شدن فرمانده شهید محمدرضا کارور، شهید ابوالفضل محمدی از گردان می‌ خواهد تا برای جستجو اقدام کنند، اما سرانجام تصمیم می ‌گیرد به همراه تنها چند تن به دنبال فرمانده بروند و در نهایت در جزیره مجنون به شهادت می‌ رسند. پیکر وی پس از 13 سال در حالی به آغوش خانواده بازگشت که گزارش ‌ها حاکی از آن بود که پیکر هر 6 نفر که به شناسایی رفته بودند تحت شکنجه قرار گرفته است و ظواهر نشان می‌ داد دشمن آنان را به دام انداخته چرا که آثار ضرب و شتم بر پیکر‌ها باقی مانده بود.
روایت زندگی این شهید بیشتر از زبان همسرش زهرا یوسفیان بیان شده و بخش‌ های زیادی از آن به زندگی کوتاه، اما شیرین این زوج خوشبخت و زندگی مشترکی که تنها دو هفته بوده بر می ‌گردد، پس از آن ابوالفضل محمدی به عملیات خبیر اعزام شده و به شهادت می‌ رسد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما