loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

پرواز در جزیره

زندگینامه شهید احمد خرمی شاد از فرماندهان گردن عمار لشکر 27 محمد رسول الله (ص)

ناشر مرکز مطالعات پژوهشی 27 بعثت (نشر 27)

نویسنده اعظم پشت مشهدی

سال نشر : 1399

تعداد صفحات : 192

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 82086 10003022
15,000 13,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب «پرواز در جزیره» بیست و ششمین کتاب از مجموعه بیست و هفتی ‌ها است که زندگ‌نامه سردار شهید احمد خرمی ‌شاد از فرماندهان گردان عمار لشکر 27 محمدرسول الله را در برگرفته است.

این اثر که به خاطراتی از دوران کودکی تا شهادت وی را شامل می ‌شود، به قلم اعظم پشت مشهدی در 168 صفحه به نگارش درآمده است.

در بخشی از مقدمه کتاب آمده است: پاسدار شهید احمد خرمی ‌شاد در سوم تیر 1341 در تهران چشم به جهان گشود. وی با سمت معاون گردان عمار لشکر 27 محمد رسول الله (ص) 23 اسفند 1363 در عملیات بدر منطقه شرق دجله به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

احمد با اولین گروه، رفت سمت دژ و روی سینه خاکریز دراز کشید. چند نفر با سرنیزه زمین را می‌کندند و سنگر درست می‌کردند. احمد کنار علیرضا نشسته بود. کمی بلند شد و با دوربین به رو به روی دژ نگاه کرد. تا چشم کار می‌کرد، تانک بود.

از دور صدای یک هلی‌کوپتر را شنید. بخوابین روی زمین. پناه بگیرین. هلی‌کوپتر از بالای خاکریز گذشت و تعدادی از بچه‌ها شهید و زخمی شدند. با انفجارها، آب موج برمی‌دا‌شت و روی نیروها می‌ریخت. بادگیر احمد، خیس و گلی شده بود. قاسم نساج، کنار احمد نشسته بود. علیرضا خودش را داخل گودال کوچکی جا داده بود. به قاسم نگاه کرد. قاسم روی دو زانو نشسته بود. علیرضا گفت: «قاسم یه کم بیا این ورتر. خمپاره نخوری». قاسم خندید و گفت: «من طوریم نمی‌شه».
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما