loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

انقلاب اسلامی، برون رفت از عالم غربی

ناشر لب المیزان

نویسنده اصغر طاهرزاده

تعداد صفحات : 256

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 8211 10003022
38,000 34,200 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

در جلد چهارم از سلسله مباحث «معرفت دینی»، به بررسی جایگاه تاریخی انقلاب اسلامی و نقش آن در حال و آینده جهان، به ویژه غرب پرداخته می شود. نویسنده با اعتقاد به اینکه دنیای مدرن دیگر جایی در عالم ندارد، انقلاب را به عنوان روح معنوی این عصر که هرگز کهنه نمی شود، معرفی می کند. وی مخاطب را متوجه این نکته می کند که در عصر گسترش عالم غربی، انقلابی متولد شده که در جوهر و ماهیت خود، تحولی است در بیرون از حوزه فکر و تمدن غربی و بر همین اساس تذکر می دهد که انقلاب را با عینک غربی ننگریم؟ چرا که با این عینک هرگز به حقیقت آن آگاهی نخواهیم یافت.

انقلاب اسلامی بستری است برای تعریف بشری که در متن مدرنیسم، گرفتار از خود بیگانگی شده و به همان اندازه که توانسته در فضای انقلاب اسلامی خود را تعریف کند، به زندگی برگشته است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما