loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

سلوک در مکتب سلیمانی

5 (1)

ناشر دانش و اندیشه معاصر

نویسنده محمدجواد رودگر

سال نشر : 1399

تعداد صفحات : 264

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 82151 10003022
65,000 58,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب "سلوک در مکتب سلیمانی" ارائه اصول و ریشه‌ های اصلی سیر انفسی و تعالی وجودی انسانِ سائر الی ‌الله و مسافر کویِ دوست است که در طول چهل سال سلوکِ توقف‌ ناپذیر فعال و نه منفعل، پویا و دینامیک نه ساکن و استاتیک آن هم در سایه شجره طیبه ولایت تداوم و تحقق داشت و مفاهیمی چون هجرت و جهاد را قرین عمل صالح و اخلاص کرد و تفسیر عینی و نشانی‌ های بی نشانان را در سبک سلوک فردی و اجتماعی نشانمان داد.

در این کتاب، سلوک سلبی و ایجابی سردارِ پرافتخار، تمام ناشدنی، نامیرا و جاودانه امام خمینی و آیت الله خامنه ای را در عینیت حیات طیبه متجلی می‍سازد، که چگونه انسان در پرتو معرفت، محبت، عبودیت، سرعت و سبقت توأم با مراقبتِ نفس می‌ تواند فرشته صورت و فرشته سیرت شده و به تدریج پا را فراتر از فرشتگان گذاشته و روح ریحانی و رحمانی یابد.

"سلوک در مکتب سلیمانی" نَمی از یَم وجودِ بهشتی و بهشت وجودِی مالک اشترِ زمان است که برخی مبانی و مولفه ‌ها، شاخص‌ ها و معیارهای زندگی انقلابی را در قالب سیر و سلوک در متن زندگی نه در خلوت و خلسه تبیین کرده است.

کتاب حاضر ظهور عرفان اجتماعی عارفی است که در کلاس پیرمیکده عشق خمینی کبیر و خمخانه خامنه‌ ای عزیزالوجود عرفان عملی را با تمام ساحات و سطوح درک و دریافت نمود و تجربه و ترجمه عملی کرده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما