loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

شبیخون به خفاش

3 (1)

ناشر شهید کاظمی

نویسنده محمد ستاری وفایی

سال نشر : 1391

تعداد صفحات : 320

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 8216 10003022
70,000 63,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب شبیخون به خفاش، نوشته محمد ستاری وفایی است و در انتشارات شهید کاظمی منتشر شده است. این کتاب از فتنه ها و دسیسه هایی می گوید که ناپیدا و نانوشته اند! فتنه هایی که در سال1358 در حساس ترین منطقه کشور، آذربایجان، آتش دشمنی را بر نهال نورسیده ی انقلاب بر افروخت تا هرگز قامت راست نکند. از پرونده های محرمانه ای می گوید که پر بود از نقشه های ظریف و ناجوانمردانه برای نابودی و زوال انقلاب اسلامی مان.

حکایت هیجانی و جذاب شبیخون به خفاش حکایت مردانی است که در لحظه و به موقع، این دسیسه را شناختند و در عملیاتی شگرف،خواب عمال استکبار را آشفته کردند.این کتاب پرده از حقایقی بر می دارد که چیزی جز واقعیت نبوده است؛ حقایقی بزرگ از پشت صحنه های کوچه های تبریز انقلاب.

امیری گفت: یک کیف دستی است که باید امشب آن را به مراغه برسانی و در عوض چمدانی را تحویل بگیری و برگردی. حالا برویم به حزب، حکمی هم از کمیته مرکزی می آورند که در راه مزاحمتی برایت ایجاد نشود. گفتم: راننده کیست؟گفت: خودت.گفتم: اگر مشکلی نیست، سید محمد را با خودم ببرم.
گفت: مگر قرار نشد او دیگر همراه تو نباشد؟ در این کار هیچ کس نباید همراه تو باشد.پس از رسیدن به حزب، تلفنی اسم و مشخصات مرا داد.حکم، یک اسلحه کمری، پنج هزار تومان پول و یک سواری شورلت آوردند و تحویلم دادند. وقتی که کیف دستی را می داد،
گفت: مواظب باش، پر از پول است.کسی را هم در راه سوار نکن.گفتم: بهتر نیست در کیف را مهر و موم کنید؟گفت: لازم نیست.من بدون این که در کیف را باز کنم، آن را در صندوق عقب گذاشتم و حرکت کردم.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

خانم لکهائی

کتاب خیلی عالی و خوبی است. کمی دست نویسنده در نوشتن ضعیف است اما ماجرای کتاب (که گفته می شود واقعی است) آنقدر پیچیده و جذاب و خواندنی است اصلا فراموش می کنی که نویسنده کمی در نوشتن نابلد است. خدا خیر بدهد به ایشان اگر روزی از من بپرسند چه کتاب داستانی را دوست داری فقط همین کتاب را اسم می برم. نسخه الکترونیکش را خواندم خیلی خواندن کتاب الکترونیک در گوشی تلفن سخت است منتظریم که بتوانیم زودتر نسخه چاپی اش را تهیه کنیم. خواندنش را برای همه سنین پیشنهاد می کنم.
کتاب درباره جرایانات دسیسه های روسیه ، آمریکا و دست نشانده هایشان در تبریز است. ما که تبریزی نیستیم اما خوشا به غیرت تبریزی ها. دست مریزاد. وقایع همزمان با تسخیر لانه جاسوسی، تصویب قانون اساسی (و خشم و دسیسه دشمنان انقلاب درباره اصل ولایت فقیه در این قانون) اتفاق می افتد این کتاب در سبک ماجراجویی و ضد جاسوسی است و خیلی خوب بسیاری از سوالاتم را درمورد انقلاب نارضایتی انگشت شماری علما معروف پاسخ داد و حسابی بیشتر رخداد های بعد از پیروزی انقلاب را مثل نخ تسبیح در این کتاب به هم وصل می بینی هرچه قبلا جدا جدا شنیده ای و برایت تعریف شده. عالی
شدیدا مناسب ساخت یک مجموعه تلویزیونی موفق درباره پیروزی انقلاب است به شرط رعایت امانت و دلسوزی و هنرمندی سازندگان انقلابی.

5 آبان 1400

شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما