loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

منشور یگانگی فرهنگی بین مسلمانان

ناشر ادیان

نویسنده محمد غزالی

مترجم محمدحسین امیراردوش

سال نشر : 1399

تعداد صفحات : 272

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 82170 10003022
170,000 161,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

اگر در توانم بود که مسلمانان را در خاوران و باختران برای شنیدن ساکت کنم و آگاهی و احساسات پنهان ‌شده ‌شان را برانگیزانم و بیدار سازم، به‌ یقین در گوش‌ هایشان فریاد برمی ‌آوردم که «هوشیار و بیمناک باشید؛ اسلام در خطر است».
گمان ندارم که این دنیا به چیزی بیرزد، اگر آفریدگان به خدای خود کافر شوند و او را انکار کنند، حق خداوند را فرو بکاهند و بی‌ ارزش کنند و دیدار وی را به فراموشی بسپارند و این اسلام زخمین را بمیرانند و حق حیات را از آن سلب کنند؛ چنانچه چنین روی دهد، معنایی برای زیستن در این دنیا نمی‌ شناسم.
بی هیچ تردیدی این کتاب را از آن رو نوشته ‌ام که تجربه ‌هایم را عرضه کنم؛ تجاربی که حاصل و دستاورد درد و رنج تلخ و تند و جگرسوزی است که در کنار راهنمایی ‌ها و رهنمودهای مردی کامیاب و پیروز گرد آمده است که در به هم نزدیک ساختن و یگانگی اراده ‌ها و کوشش ‌ها و خردها و گرد آوردن پیران و جوانان برای خدمت به اسلام همتا نداشت و پرتو آن هر کرانه‌ ای را درنوردیده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما