loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مرد عمل!

ناشر کتاب نیستان

نویسنده جورج مندوزا

مترجم مصطفی رحماندوست

سال نشر : 1399

تعداد صفحات : 32

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 82511 10003022
11,000 10,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب مرد عمل یک داستان کوتاه جذاب و خواندنی نوشته جورج مندوزا است. داستان درباره‌ی مردی اهل عمل به نام هیرپل است که قبل از انجام دادن هرکاری از خودش کلی سوال می‌ پرسد. هیرپل مرد عمل است و حسابی باهوش، او تا حالا یکبار هم اشتباه نکرده است. یک روز که نشسته و مشغول خوردن صبحانه است، یک نفر در می ‌زند. هیرپل از خودش می ‌پرسد: چرا کسی باید در خانه‌ی من را بزند؟ او تصمیم ندارد در را باز کند اما آن طرف هم بیخیال نمی ‌شود و به در زدنش ادامه می‌ دهد. وقتی هیرپل در را باز می ‌کند، می ‌بیند یک جعبه‌ی بزرگ پشت در است که نام او را رویش نوشته ‌اند.

جورج مندوزا در کتاب مرد عمل، داستانی کوتاه نوشته است که می‌ تواند ذهن جستجوگر و فعال نوجوانان را به فکر کردن و سوال پرسیدن وا دارد. مرد عمل داستان بامزه ‌ای دارد که از خواندنش لذت می ‌برید. در عین حال این امکان را به شما می ‌دهد تا درباره‌ی آن با دوستان، همسالان و نوجوانانی که می ‌شناسید، گفتگو کنید.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما